Leverings- en retourbeleid
Ik zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw aankoop zo snel mogelijk bij u aankomt, maar aangezien u een uniek handgemaakt product koopt, moet u mij 2-4 dagen de tijd geven om uw product te breien voordat het wordt verzonden.
Hoewel ik een scala aan postdiensten aanbied, waaronder GRATIS en afgeprijsde verzending voor bestellingen van meer dan € 100, raad ik ten zeerste de Track en Trace-service aan , deze biedt meer zekerheid bij het garanderen van een veilige en snelle levering van uw op bestelling gemaakte artikelen. Houd er rekening mee dat Wool & Water/Whiskers geen verantwoordelijkheid kan nemen voor enig verlies of vertraging bij het gebruik van de standaard postservice.
Houd er rekening mee dat alle bestellingen DAP/DDU (ook wel Delivered Duty Unpaid) worden verzonden. Wool & Water/Whiskers neemt de verantwoordelijkheid voor de verzending van het product en vereist dat de klant eventuele importkosten betaalt, zoals btw, invoerrechten en inklaringskosten.
Na verzending ontvangt u een e-mailmelding met alle relevante verzendinformatie.
Restitutiebeleid
Vanwege het op maat gemaakte, handgemaakte karakter van uw bestelling accepteren we geen retourzendingen of staan ruilen niet toe, tenzij het product bij aankomst defect blijkt te zijn en de fout niet te wijten is aan slechte zorg (in tegenstelling tot de onderhoudsinstructies op de website, uw factuur en bij uw product).
Bij het bestellen van een W&W-stuk erkent de klant dat het artikel met de hand is gemaakt, op bestelling is gebreid en volgens kleurspecificatie is gemaakt, daarom is de vrijstelling van de Euro-richtlijn van toepassing en is er geen recht op retournering/restitutie.
Stuur een e-mail naar info@woolandwater.co.uk met uw bestelnummer voor een retournummer (RN) om een defect artikel te retourneren. U vindt het bestelnummer op uw originele factuur. Stuur alles samen met het Product naar ons terug.
Er wordt een volledige terugbetaling uitgevoerd voor artikelen die vanwege een fout zijn geretourneerd. Als u de goederen binnen 14 dagen na ontvangst van uw e-mail met uw terugbetalingsverzoek aan ons heeft geretourneerd en we zijn het erover eens dat de goederen defect zijn, bieden we u een volledige terugbetaling of vervanging aan (afhankelijk van de voorkeur van de klant en beschikbaarheid van garen).
Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor geretourneerde artikelen totdat deze goederen ons pand hebben bereikt. We vragen daarom aan alle klanten die goederen retourneren om gebruik te maken van een beveiligde postdienst waarmee ze hun pakket kunnen volgen.
Terugbetalingen worden binnen 7 werkdagen verwerkt.